سفارش تولید محتوا در مشهد

تولید محتوا اینستاگرام مشهد

تولید محتوا اینستاگرام مشهد

اگر یک پیج اینستاگرام داشته باشید و در مشهد هم کسب و کارتان را راه اندازی کرده باشید ، احتمالا درگیر تولید محتوای اینستاگرام و ضبط ویدئو شده اید .

 یا شاید پیچ هایی را دیده اید که با کیفیت بالا محتوا تولید می کنند اگر شما هم دوست دارید در بین رقبایتان در مشهد یک پیج جذاب داشته باشید و کسب وکارتان را رشد دهید تا پایان این مقاله را مطالعه کنید.

برای مشاوره سفارش تولید محتوای ویدئوی برای اینستاگرام در مشهد فرم زیر را تکمیل کنید.

استودیو تولید محتوای پیح اینستاگرام در مشهد

اگر دوست دارید از خدمات آژانس ماهر استفاده کنید می توانید با ما در ارتباط باشید اما اگر دوست دارید خودتان محتوای ویدئوی با کیفیت صبط کنید به 5 نکته زیر توجه کنید.

1- نور خوب: حتما حتما یک یا چند منبع نور برای ضبط ویدئوی اینستاگرامی داشته باشید برای خرید این منابع نوری می توانید به خیابان سعدی در مشهد مراجعه کنید و یادتان باشد از سافت باکس استفاده کنید و 2 منبع نوری تهیه کنید و با زاویه 45 درجه به نسبت خودتان قرار دهید.

2- صدای خوب: بهترین استودیوی فیلم برداری و تولید محتوا در مشهد را هم اجاره کنید اما ویدئوی شما صدای خوبی نداشته باشد عملا آن ویدئو به هیچ دردی نخواهد خورد پیشنهاد می کنم از میکروفون های بویا( سیم دارد) یا بویا مدل ….. یا رود وایرلس گو 2 استفاده کنید

نمونه ویدئوهایی که توسط تیم ما در مشهد تهیه و تولید شده است را در زیر ببینید

3- لوکیشن و بکراند جذاب برای ضبط محتوا :

شما می توانید بخشی از محل کارتان را تبدیل کنید به استودیوی تولید محتوا در مشهد  و همانجا محتوای پیج اینستاگرامتان را تهیه کنید برای داشتن یک بکگراند جذاب ، نور رنگی یا همان RGB  خیلی می تواند نتیجه کار را جذاب تر کند.

4- قلاب اولیه ویدئو های شما

خیلی مهم است که در ابتدا بتوانید به نحوی ویدئو ضبط کنید که هر کسی ویدئوی شما را در پیج اینستاگرامتان می بیند فورا بیخیال محتوا شما نشود چون الگوریتم اینستاگرام این روز ها به شدت به نرخ تعامل مخاطبین شما با پیجتان اهمیت می دهید.

اگر از خدمات تولید محتوای اینستاگرام در مشهد آکادمی آرش ماهر استفاده کنید علاوه بر ضبط ویدئوی با کیفیت ما برای تمام ویدئو های شما با مشورت شما شروع های خلاقانه و جذابی را طراحی خواهیم کرد تا حداکثر بازدهی را از پیج اینستاگرامتان داشته باشید.

5- کیفیت تصویر: شاید در نظر عموم مخاطبین اولین چیزی که مهم است کیفیت ویدئوی شماست اگرچه این روزهای شما می توانید با موبایلتان هم محتوای با کیفیت برای پیج اینستاگرامتان تهیه کنید. اما اگر از ابزارهایمخصوص این کار یعنی دوربین های حرفه ای برای محتوای اینستاگرامی استفاده کنید نتیجه متفاوت خواهد بود

سفارش تولید محتوای اینستاگرامی در مشهد توسط تیم آرش ماهر

هزینه تولید محتوا در مشهد

تولیدمحتوا مخصوصا ویدئو با قیمت های مختلفی در مشهد و در کل ایران ارائه می شود.

معمولا برای ضبط محتوای با کیفیت با دوربین حرفه ای  فیلم بردار یا همان CAMERA MAN  برای یکروز آفیش دوربین و نور و خود فرد چیزی در حدود ۱ تا ۳ میلیون تومان می شود.

البته که شما از فیلمبردار ویدئوی خام تحویل می گیرید  و او هیچ کمکی در نوع ضبط و  شروع و پایان ویدئو به شما نخواهد کرد.

هزینه تدوین محتوای ویدئویی از ویدئوی اینستاگرامی چیزی در حدود 300 هزار تا یک میلیون تومان است البته  با بسته با کیفیت قیمت ها متفاوت است.

 

برای مشاوره و دریافت لیست هزینه های ضبط تولید محتوای اینستاگرامی در مشهد با ما از طریق فرم زیر در ارتباط باشید.

جمع بندی

در پایان این نکته را در نظر داشته باشید هزینه تولید محتوا مانند هزینه اجاره کسب و کارتان و محل دفتر شرکت شماست هر چه با کیفیت تر خلاقانه تر و حرفه ای تر طراحی و اجرا شود ، رشد کسب و کارتان را تضمین می کند.

امیدوارم شما عزیزان با تولید محتوای حرفه ای ارتقای کسب و کارتان را عملی کنید

دیدگاه شما