افزایش فالوور واقعی

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین دغدغه کسانی است که قصد فعالیت و کسب درآمد از این پلتفرم را دارند. فالوور، همان مخاطب شماست؛ از این رو باید واقعی باشد. امروزه دیگر فالوورهای فیک به درد نمی‌خورد، بنابراین در مطلب پیش رو قصد داریم راه‌های افزایش فالوور واقعی و اصولی اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفا تا انتها همراه ما باشید.

راه های افزایش فالوور واقعی

در ذیل مهم‌ترین راه‌های افزایش فالوور واقعی را توضیح می‌دهیم. با رعایت این نکات، بدون شک پس از مدتی دنبال کنندگان پیج شما در اینستاگرام بیشتر خواهد شد و می‌توانید از این طریق به درآمد برسید.

تولید محتوا

اصلی‌ترین راه برای رسیدن به فالوور بالا در اینستاگرام، تولید محتوا درست و اصولی است. محتوای تولید شده باید دارای کیفیت عالی باشد. همواره سعی در ایده پردازی و انتشار پست‌های خلاقانه و جذاب داشته باشید تا مخاطبان بیشتری مجذوب پیج شما شوند.

برای توضیحات بیشتر در این رابطه، می‌توانید مقاله تولید محتوا در اینستاگرام را نیز مطالعه کنید.

پروفایل و تم پیج

حال تصور کنید با تولید محتوای اصولی، پست شما به اکسپلور راه پیدا کرده است. مخاطب با دیدن پست، احتمالا وارد پیج شما می‌شود و اولین چیزی که مشاهده می‌کند، پروفایل و تم است. از این رو باید پروفایلی متناسب با فعالیتی که انجام می‌دهید، انتخاب کنید. گرافیک زیبا و یکسان برای پست‌های خود به کار بگیرید تا تم پیج‌تان دچار پراکندگی نباشد. نظم و زیبایی ظاهری پیج، یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش فالوور واقعی است.

انتشار پست بصورت مداوم

یکی از جدیدترین الگوریتم‌های اینستاگرام، انتشار پست به صورت روزانه است. اگر این مورد را رعایت کنید، احتمال اینکه یکی از پست‌های شما پس از مدت کوتاهی به اکسپلور راه پیدا کرده و باعث افزایش فالوور شود، بسیار بالاست.

ارتباط با مخاطبین

اینستاگرام پلتفرمی‌است که برای پیشرفت در آن، باید با مخاطبین خود تعامل داشته باشید. سعی کنید تا حد ممکن در کپشن پست‌ها و استوری‌ها از مخاطبین خود سوال بپرسید. از آن‌ها راهنمایی بخواهید و درخواست کنید پست شما را به دوستان خود نیز ارسال کنند. این یکی از رایج‌ترین راه‌های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام است.

استفاده از ریلز

یکی از چیزهایی که اینستاگرام خیلی به آن بها می‌دهد، ریلز است. امروزه دیگر تنها با انتشار عکس نمی‌توانید پیج خود را بالا ببرید. باید هفته ای حداقل یک ریلز خلاقانه تولید و منتشر کنید. چرا که امروزه افراد بیشتر درگیر تماشای ریلزها هستند. این فیلم‌های کوتاه خیلی زودتر از آنچه که فکر کنید می‌توانند شما را به افزایش فالوور واقعی نزدیک کنند، پس از آن‌ها غافل نشوید!

استفاده از هشتگ

هشتگ‌ها می‌توانند فالوورهای واقعی را به پیج شما دعوت کنند! افراد اکثر اوقات در اینستاگرام با هشتگ‌ها محتوای مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند. در نتیجه اگر در کپشن پست‌ها خود از هشتگ مرتبط استفاده کنید، مخاطبین هدف را مجذوب پیج خود خواهید کرد.

سایر روش‌های افزایش فالوور

  • برگزاری مسابقات جذاب
  • تبلیغ دادن به پیج‌هایی که فالوور بالایی دارند
  • تعامل با پیج‌های مرتبط
  • استفاده از تگ لوکیشن
  • انتخاب نام مناسب برای پیج
  • پیروی از الگوریتم اینستاگرام
  • انتشار پست‌ها در زمان‌های پر بازدید

کلام پایانی

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، نیاز به فعالیت مداوم دارد. در این مسیر باید صبور باشید، چرا که ممکن است فرآیندی زمان بر باشد. اگر موارد گفته شده در این مقاله را رعایت کنید، مطمئنا به مخاطبین مدنظر خود دست پیدا خواهید کرد.

دیدگاه شما